Yayın Tarihi: 30.08.2023 23:03

 

SÜTÇÜLER PROF. DR HASAN GÜRBÜZ MESLEK YÜKSEKOKULU PROGRAMLARI

2019-2020 PANDEMİ DÖNEMİ YAZ STAJ TAKVİMİ

           

2019–2020 Öğretim Yılı Pandemi dönemi Yaz Staj Takvimi

1

Staj Başvuru Tarihleri

02.03.2020-01.07.2020

2

Staj Başvurularının Staj ve Eğitim Uygulama Kurulu Tarafından Değerlendirilmesi

02.03.2020-01.07.2020

3

-Staj Eğitim Kurulu tarafından kabul edilen başvuruların, başvuru formunun çıktısı alınarak staj yerine onaylattırılıp, Bölüm Sekreterliğine teslim edilmesi.

-Sigortalı İşe Giriş Bildirgesi Formunun Mali İşler Bürosuna teslim edilmesi.

(E-posta veya kargo ile de başvurular kabul edilecektir.)

(E-posta adresi: sutculermyo@isparta.edu.tr)

02.03.2020-03.07.2020

4

 

Staj Dönemi

 

01.07.2020 -

21.08.2020

5

Staj Defteri, Staj Değerlendirme Formu ve diğer evrakların Bölüm Sekreterliğine teslim edilmesi (obs.isparta.edu.tr adresinden staj defteri vb. evraklar yüklenebilecektir)

28.08.2020

6

Staj ve Eğitim Uygulama Kurulunun Staj Sonu Evraklarını Değerlendirmesi

04.09.2020

 

Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Pandemi Dönemi öğrencinin yapabileceği staj   seçenekleri;

1.İşyerinde Normal Sürede (AKTS şartı bulunmamaktadır).

2.İşyerinde %50 Azaltılmış Sürede (AKTS şartı bulunmamaktadır).

3.Uzaktan Ödev, Proje veya Araştırma Olarak (önlisans programları için en az 90 AKTS'lik dersten, lisans programları için en az 180 AKTS'Iik dersten başarılı olmak).

3. Seçeneği seçen öğrencilerimiz staj ile aynı anda uzaktan öğretim ile verilecek yaz okulu derslerini alabileceklerdir.

Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Pandemi Dönemi “Yaz Stajı Uygulama Esasları” na göre kendi bulacağı işyerinde staj yapacak öğrenciler OBS üzerinden 1. İşyerinde Normal Sürede Yapmak istiyorum seçeneğini seçerek normal staj işlemlerine devam edecektir.

Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Pandemi Dönemi “Yaz Stajı Uygulama Esasları” na göre kendi bulacağı işyerinde staj yapacak öğrenciler OBS üzerinden 2. İşyerinde %50 Azaltılmış Sürede Yapmak istiyorum seçeneğini seçerek normal staj işlemlerine devam edecektir.

Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Pandemi Dönemi “Yaz Stajı Uygulama Esasları” na göre staj yapacak işyeri bulamayan öğrenciler OBS üzerinden 3. Uzaktan Ödev, Proje veya Araştırma Olarak Yapmak İstiyorum seçeneğini seçerek Staj Yapılacak Firma olarak İl-ISPARTA Firma- “ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİM STAJI” seçerek staj işlemlerini başlatacaktır. Staj Ödev, Proje veya Araştırma konuları birimlerin web sayfalarında bölüm staj komisyonları tarafından ilan edilecektir. Bu konulara göre staj dosyası hazırlanıp OBS üzerinden sisteme yüklenecektir. OBS’ye yüklenmesinin mümkün olmadığı durumlarda staj komisyonuna fiziki olarak teslimi yapılacaktır.

Staja başvuru için gerekli belgeler:

Staj başvuruları OBS üzerinden yapılacaktır. Kullanıcı adı şifrenizi girdikten sonra sol en altta bulunan Zorunlu/İsteğe Bağlı Staj Başvurusunu tıkladıktan sonra öncelikle İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitim videosunu izlemeniz gerekmektedir.

(en az 12 saat 30 dakika) tamamlamaları gerekmektedir.Aksi Takdirde Staj Başvurusu gerçekleşmeyecektir. (İş Güvenliği ve Sağlığı dersi öğrenciler veya iş güvenliği sertifikası olan öğrenciler hariç)

Başvuru yapıldıktan sonra staj sorumlusu Öğretim elemanları tarafından onaylanır. Onaylandıktan sonra sağ üst köşede bulunan “Başvuru Raporu Al” butonuna tıkladıktan sonra çıktı alınarak staj yapılacak işyerinin kaşe ve imzası tamamlanıp Bölüm sekreterliğine teslim edilmesi gerekmektedir. Bölüm sekreterliğine teslim edilmeyen iş yerine onaylatmayan öğrenciler başvuru yapsa da staja çıkamaz. Ayrıca Sigortalı İşe Giriş Bildirgesi Formunun Mali İşler Bürosuna teslim edilmesi gerekmektedir.

 

İş yerinde staj yaparken yapmanız gerekenler:

Staj Defteri Okuldan alınıp yada obs.isparta.edu.tr adresinden indirilip, iş yerinde yapılan işler ile ilgili gün gün doldurur. OBS de bulunan “Staj Değerlendirme Formu” alınıp iş yerine teslim edilir staj bitiminde bu form iş yeri tarafından doldurularak Staj Defteri (Staj Faaliyet Raporu) ile birlikte Bölüm Sekreterliğine teslim edilir.(obs.isparta.edu.tr adresine yüklenebilir, elden teslim edilebilir yada kargo, posta vb. ile gönderilebilir). Staj Değerlendirme Formu olmayan öğrencilerin staj defterleri Komisyon tarafından değerlendirilmez.

Staj bittikten sonra süresinde teslim edilmeyen staj dosyaları geçersiz sayılır.

 

Not: 5510 sayılı Kanunun 5. Maddesinin b bendine göre Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası kapsamında, stajları süresince ödenmesi gereken iş kazası ve meslek hastalığı sigorta primi yüksekokulumuz tarafından ödenecektir.